1394-05-16 07:13
1504
0
18561
از سوی رئیس ستاد استقبال و تکریم شهدای غواص خط‎شکن در گلستان؛

محل تدفین دریادلان خط‎شکن در گلستان اعلام شد

رئیس ستاد استقبال و تکریم شهدای غواص خط‎شکن در استان گلستان گفت: محل تدفین 13 دریادل غواص و خط‎شکن در نقاط مختلف استان گلستان مشخص شد.

به گزارش گلستان ما ؛ عبدالله عین‎علی در گفت‎وگو با خبرنگار ما  ورود شهدای غواص را به استان گلستان گرامی‎داشت و اظهار کرد: دو شهید گمنام در شهر انبارالوم تدفین می‎شوند یکی از شهدا 23 ساله که در اول فروردین امسال تفحص شد و دیگری شهید 18 ساله است که در سوم اردیبهشت ماه جاری مورد تفحص قرار گرفت.

وی از تدفین دو شهید غواص خط شکن در شهر نوده خاندوز خبر داد و افزود: شهدای 27 ساله و 21 ساله که در اول فرودین ماه جاری تفحص شدند در شهرستان نوده خاندوز تدفین خواهند شد.

رئیس ستاد استقبال و تکریم شهدای غواص خط‎شکن در گلستان گفت: یک شهید 19 ساله که یکم فروردین جاری تفحص شد در ستاد انتظامی مرکز استان گلستان تدفین می‎شود.

عین‎علی بیان داشت: دو شهید دریادل پرنام در قرق که یکی 18 ساله و دیگری 24 ساله است با استقبال گرم مردم تشییع و تدفین خواهند شد.

به گفته وی؛ دو شهید 20 ساله و 17 ساله در شهر اینچه‎برون، دو شهید 17 ساله و 27 ساله در شهر نوکنده تشییع و تدفین می‎شوند.

رئیس ستاد استقبال و تکریم شهدای غواص خط‎شکن با اشاره به اینکه محل تدفین دو شهید دریادل غواص در دست بررسی است، گفت: این شهدا 20 ساله و 17 ساله هستند که یکم اردیبهشت ماه جاری تفحص شدند و تا شنبه آینده محل تدفین این دو شهید والامقام مشخص خواهد شد.

به گفته عین‎علی؛ تاریخ مفقودیت شهدای غواص 20 دی سال 1365 در ام‎الرساس بوده است.

رئیس ستاد استقبال و تکریم شهدای غواص خط‎شکن گفت: مراسم استقبال از شهدا در شهرستان گرگان یکشنبه 18 مرداد جاری ساعت 19 از چهارراه شهدا تا محل مصلی وحدت نماز جمعه گرگان خواهد بود و آئین وداع با شهدا ساعت 20 همزمان با نماز مغرب در مصلی آغاز و تا ساعت 23 ادامه می‎یابد.

عین‎علی بیان داشت: بعد از پایان مراسم رسمی مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان گرگان می‎توانند یک ساعت با شهدا نجوا کرده و زیارت کنند پس از آن شهدا به محل مورد نظر انتقال داده می‎شود.

وی افزود: سردار «رمضان شریف» معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و « صادق آهنگران» به عنوان سخنران و مداح ویژه مراسم هستند.

رئیس ستاد استقبال و تکریم شهدای غواص خط‎شکن گفت: روز دوشنبه ساعت 9 و 30 دقیقه تا 12 و 40 دقیقه شهدای غواص از معراج شهدا مقابل بهداری سپاه نینوا تا میدان وحدت تشییع می‎شوند و سپس پیکر پاک شهدا تفکیک و به شهرستان‎های محل تدفین منتقل می‎شوند.

عین‎علی ابراز داشت: دردانه‎های دست بسته و دریادلان سرافراز انقلاب اسلامی در عملیات کربلای چهار و کربلای پنج به مقام شامخ شهادت نائل شدند، از 13 شهید غواص خط‎شکنی که در استان گلستان تدفین می‎شوند سه شهید از عملیات کربلای پنج و 10 شهید از عملیات کربلای چهار هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.